Публікації

Показано дописи з листопада 9, 2020

Англійська мова 09.11. - 13.11.

Зображення
  Hello!  Мовленнєва розминка: заспівай пісню -Days of the Week Song - The Singing Walrus  https://www.youtube.com/watch?v=mXMofxtDPUQ Number song 1-20 for children | Counting numbers | The Singing Walrus https://www.youtube.com/watch?v=D0Ajq682yrA&list=PL8rTVP3qfViTZJStymeh1nnNnigTMTJfh&ab_channel=TheSingingWalrus-EnglishSongsForKids LEFT AND RIGHT SONG for Children -  https://www.youtube.com/watch?v=LFsVrQ65JuE&ab_channel=123ABCtv Learn Left and Right | Kid's Learning Videos -  https://www.youtube.com/watch?v=wGNkA5wF-jo&ab_channel=LearningTimeFun Повтори  прийменники: in, on, under. https://www.youtube.com/watch?v=uDGwhiwwxXA Розгорніть підручник на  с. 38, урок 6.   Усно  виконай  вправу 1.  Прочитай та переклади.   (скористайся аудіододатком) с. 39, урок 7.   Усно  виконай  вправу 1, 2.  с. 40, урок 8. Вправа 1  послухай та повтори слова.   Запиши їх у словничок: a  ...

Українська мова 09.11. - 13.11.

Зображення
  Завдання на тиждень Українська мова    (підручник частина 1) Тема:  Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення Розгорніть підручник на сторінці 44. Письмово виконай вправу 1 . Запам'ятай правило.  Письмово виконай вправи 2, 3, 4 с. 44-45. Тема:   Установлюю зв’язок між словами в реченні. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом «Речення» Письмово виконай  вправи 5, 6, 7  с. 46. Усно дай відповіді на питання після вправи 8.  Вступ до розділу «Слово. Закінчення слова» Тема:  Багатозначні слова. Пояснюю значення багатозначних слів с. 48-49 згадай, які слова називають багатозначними. Усно виконай вправу 1.  Письмово виконай вправи 2, 3, 5.  Урок розвитку зв'язного мовлення 3 Тема: Текст-розповідь "Про гриби" у зошиті с. 7-9 виконати запропоновані завдання

Математика 09.11. - 13.11.

Зображення
  На цьому тижні  треба опрацювати наступні теми:  Урок 32-33  с. 116-120  " Пряма, промінь, відрізок. Прямі і криві. Замкнені та незамкнені лінії. Ламана. Довжина ламаної" ,  виконати: усно  № 1, 7, 8, 12, 13; письмово  №  2, 3, 4, 5, 6, 14, 15, 16. Урок 34  с. 120-125  " Кути. Прямий кут, непрямі кути. Многокутники та його елементи" ,  виконати: усно  № 2, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11; письмово  №  1, 3, 7. Урок 35  с. 125-128  " Ознаки прямокутника і квадрата" ,  виконати: усно  № 1, 2, 3, 4, 5; письмово  №   6, 7, 8, 9. Урок 36  с. 128-130  " Периметр прямокутника і квадрата"  ,  виконати: усно  № 2, 3, 10; письмово  № 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9  . Урок 37  с. 131-132  " Задачі на знаходження сторони квадрата за відомим периметром" ,  виконати: усно  № 2; письмово  №  1, 3, 4, 5, 6, 7, 8.

Зарубіжна література та мистецтво 09.11. - 13.11.

Зображення
  Зарубіжна література Казка — вигадка, та в ній...  Тема:   Літературна казка. Сільвіо Д’Арцо «Пінгвінятко без фрака»  с.172-177  (прочитати) Образотворче мистецтво Тема:  Народна іграшка. Декоративні образи тварин. Ліплення за зразком або власним задумом тварини за мотивами української іграшки  У підручнику опрацювати  с. 33-35.  Творча робота:  зробіть із пластиліну тварину за мотивами української народної іграшки. 

Літературне читання 09.11. - 13.11.

Зображення
  Завдання на тиждень  Літературне читання  (підручник частина 2) Тема:  Дівчина красива, та до роботи лінива. М. Павленко «Хата на Нехайка»  с.48 п равильно прочитай наголошуючи слова в рамочці. с.49-51 прочитай казку. Дай відповіді на питання після тексту казки. Розглянь ілюстрацію на с. 50. Тема:  Казки з усього світу навчають добра. Брати Грімм «Зачарована красуня» (скорочено) Ознайомся з біографічними відомостями Братів Грімм с. 52 . Розглянь фотографію.  Прочитай казку  « Зачарована красуня » на сторінках   52 -55.  Виконай запропоновані завдання після тексту казки на   с. 56. 

Я досліджую світ 09.11. - 13.11.

Зображення
   Завдання на тиждень: 1.  Тема:  " Ґ рунт. Склад і утворення. Догляд "  Попрацюй з підручником   с. 42-43.  Прочитай, дай відповіді на питання. Запам'ятай, що таке    ґрунт , яких він є видів та як доглядати за ним.  Попрацюй у друкованому зошиті с. 22. Для кращого засвоєння матеріалу пропоную переглянути відеоролики з теми "Ґрунт" за посиланнями: 1. Ґрунт, його властивості та значення  -  https://www.youtube.com/watch?v=aRqpMoEytyY 2. Хто живе у ґрунті?  -  https://www.youtube.com/watch?v=P6IUFC7ino 3. Охорона та забруднення  ґрунтів  -  https://www.youtube.com/watch?v=GCEdL8QrWFM 4.  https://www.youtube.com/watch?v=_ldShp1NiRI 2.   Тема:  " Сторінка дослідника. Досліджуємо властивості ґ рунту" Розгорни підручник на  сторінці 44.  Розглянь запропоновані досліди. Самостійно досліди властивості  ґрунту. Результати зафіксуй у друкованому зошиті с. 21.