Публікації

Показано дописи з вересня 21, 2020

Літературне читання 28.09. - 02.10.

Зображення
  Завдання на тиждень  Літературне читання  (підручник частина 2) Тема:   «Книжка – найкращій винахід людства» 1. У підручнику на с. 26-27  продовжити читати оповідання  Кості Гнатенка «Ображена книга». Дай відповіді на питання після тексту. На с. 27 👇 Посилання на відео:  2.  Вода камінь точить. «Азбука, що завоювала світ» (із журналу «Малятко») с. 28-29. Прочитай та усно дай відповіді на питання після тексту.  3.  У зошиті з розвитку зв'язного мовлення за 2 клас опрацювати сторінки  29-33.

Зарубіжна література та мистецтво 28.09. - 02.10.

Зображення
Зарубіжна література Тема:   Казки народів Євразії. «Кентен і муха» (бельгійська казка)c.   67-74  (прочитати) Образотворче мистецтво Тема:  Бджілки-трудівниці. Штампування. Виготовлення штампів із картоплин. Створення сюжетної композиції « Бджілки-трудівниці »  У підручнику опрацювати    с. 17-19.  Творча робота: створіть методом штампування сюжетну композицію  « Бджілки-трудівниці ». 

Я досліджую світ 28.09. - 02.10.

Зображення
  Завдання на тиждень: 1.  Тема: "Що і як я досліджую" с. 20-21.  Прочитай, виконай запропоновані завдання. Тепер ти знаєш які прилади та пристрої допомагають нам досліджувати погоду, тепер навчись користуватися ними.   Виконай завдання у зошиті с. 11.  2.  Тема: " Вчимося спостерігати. Визначаємо висоту Сонця за допомогою гномона " с. 22-23.  Прочитай, виконай запропоновані завдання. Запам'ятай умовні позначки природних явищ у природі.  Переглянути відео " Як рослини та тварини передбачають погоду " https://www.youtube.com/watch?v=6yZrSuvlh2w Гномон и его тень  https://www.youtube.com/watch?v=0RnQxXEJpHY 3. Тема: " Вчимося спостерігати. Прогнозуємо погоду за хмарами" с. 24.  Прочитай, виконай запропоновані завдання. Це допоможе тобі визначати погоду за допомогою хмар.  Виконай завдання у зошиті с. 12. 

Математика 28.09. - 02.10.

Зображення
Дорогі учні!  На цьому тижні ми будемо повторювати наступні теми:  Урок 14  с. 56-59  "Перевірка правильності виконання дій множення і ділення ",  виконати: усно  № 1, 2, 3, 4; письмово  № 5, 7, 8. Урок 15  с. 60-62  "Складання задач за коротким записом як допоміжною моделлю задачі",  виконати: усно  №  2, 4; письмово  № 1, 3, 5, 7,  8. Урок 16  с. 62-65  "Задачі на кратне порівняння й обернені до них",  виконати: усно  № 1, 2, 7; письмово  № 3, 4. 5, 6. Урок 17  с. 65-68  "Математичний ярмарок",  виконати: усно  № 1, 2, 6, 7, 8, 10, 12; письмово  № 3, 4, 5, 9, 11, 13.